blogg?

Hade jag en blogg?

Ja, ibland undrar jag själv var bloggarjag tagit vägen, det känns som att bloggandet rann ut i sanden lite.
Hur det än är ska jag försöka ge det en ärlig chans igen. 
Det har hänt en hel del senaste tiden, båda på gott och ont förstås, då det är så det ska vara:

- en fin pojke har blivit en del av mitt liv
- körkortet har äntligen infunnit sig i min ficka
- jag har fått ett nytt jobb - i stan
- jag har fått avsluta mitt projektarbete trots att mina 100 poäng inte var nådda
- det efterhängsna kompletterande matte C-provet är gjort = jag är godkänd!
- sista terminen av tredje ring har börjat

... och så vidare, och så vidare.

Som ni ser längre ner på bloggen har jag två "underbloggar"; en till min projektblogg och en till nagelbloggen. Gå in där också, där uppdaterar jag oftare än här. Även om jag nu ska försöka få en förbättring även här.
Nehej, nu är det dags för mig att springa ut till tvättstugan för (förhoppningsvis) en sista gång innan jag kryper till kojs.
Denna veckan har varit fullsmockad men kul - jag är nöjd och väldigt trött.
Godnatt alla, så hoppas jag på återseende snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0