over n' over again

Hur kan det gå så fort mellan söndagarna?

Nyss tyckte jag glädjen spred sig för att det var fredag? Aja, helgen har varit bra. Precis så jag ville ha den.
Dagarna spenderades med pojkvännen, ihop med alla runt om oss. Trevligt.
Förra veckan var jobbig, jag ville verkligen bara hem och få träffa honom. 
Känslan är härlig och innan december var det längesen jag kände så stark för någon. Han är grym min grabb.
I fredags kom han in och mötte mig när skolan slutade, vi strosade omkring i fet kyla på stan och pendlade sedan hem ihop. Dagen efter hade jag en nagelkund, sedan träffade vi mormor och morfar och snart även Eriks morföräldrar. 
Jag körde bil för gången med honom i bilen, tänker hämta ut kortet på tisdag tänkte jag. Dags nu.
Igårnatt började jag plötsligt må illa, så gick hem ifrån Erik och sov hemma. Första tanken var såklart: "Nej, fan! Inte kräksjuka!", vaknade dock utan skiten, åkte på balträning med min nya partner och sitter nu i lyan igen. Det är söndag som sagt,och skola imorgon - igen. 
Balträningen gick bra, endast grunderna fortfarande eftersom det var andra träningen totalt sett, skönt eftersom att partnern' kom in i bilden efter första träningen. 
Från och med nu ska jag dansa bal ihop med en bra tjejkompis, då det började krångla med den först planerade partnern.
Nu ska vi därför ut på jakt för att få ihop en damfrack, hon ska ju också få känna sig kvinnlig - hon ska bli snyggast på "herr-sidan". Frisör är fixad för oss båda, så nu ska vi kika efter saker i Dublin, som vi åker till om elva dagar!
Shit, nu är det inte långt kvar! Spännande. Dags att skriva packlista snart kanske?
Då är vi ca tio brudar som drar ut på äventyr, det ska bli så kul! Fem nätter i ett fritt främmande land, mums.
Hoppas inte det är fullt så kallt som det var när vi var med skolan i England bara, burr. Det var en obehaglig upplevelse, dock kan vi ju gå in i värmen hur mycket vi vill denna gången - då vi inte är tvugna att göra massa uppdrag i kylan.

Dagens låtar:

1. Längesen - Petter
2. Euphoria - Loreen
3. Hide and seek - Imogen Heap
4. Hello Hey - Victoria Silvstedt
5. Afrodite - Lars Anders Johansson
6. If it's all I ever do - Anders Johansson
7. Äckligt - Ansiktet
8. Wild Ones - feat. Sia - Flo Rida
9. För alla dom - Ison & Fille, Mogge, Petter
10. Without you - Amanda Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0