usch

Idag är en sån där dålig dag.

Vädret var ruttet imorse när jag var tvungen att gå upp, trots att jag somnade skapligt var jag bedrövligt trött när klockan ringde. Visst lektionerna gick bra och så förutom att det helt plötsligt landat två ny lektioner i schemat så jag missade första danslektionen idag när jag åkte iväg för att ha körlektion. Det suger verkligen när det blir så, och inte nog med det så missade jag lunchen i skolan så superstressad slängde jag i mig en fet macka på stationen innan tåget förde mig mot körskolan. Skönt, kanske ni tänker nu. Men nej, körningen idag gick helt åt fanders, vet inte vad det var med mig. Inget gick som det skulle helt enkelt. Stress och för mycket tankar resulterade att jag åkte tillbaka mot stan igen missnöjd med vad jag åstadkommit, dock var min lärare inte lika pessimistisk som jag kände mig när jag tillslut fick parkera bilen vid skolan. Hon sa att alla har åtminstone en liknande svacka efter att sitta i den sitsen jag sitter i nu och det kändes väl skönt ändå, kan jag erkänna såhär i efterhand.
Det är lustigt, att det hemma kan kännas ganska bra ändå när man kör och så kommer man dit och gör en usel lektion, det är ju tur i alla fall att de inte kan kasta ut någon ifrån körskolan för då hade jag nog blivit det idag. Haha. Måste ta tag ordentligt i teorin nu, måste hitta tiden. Kanske den tiden jag spenderar framför bloggen? Vem vet?
Nu har jag i alla fall skrivit ner två engelska-arbeten som ska diskuteras senare ikväll med Ludwig, det känns bra. Vädret är fortfarande pisstråkigt och jag har en allmänt dålig dag.
Ska Fysik B kanske få fylla ut denna dag också? We'll see...
oxox


Haha, detta lättade upp min dag en aning i alla fall - klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0