stil och struktur

Kvällen i ära (ironi gånger tusen) spenderades över en uppsats.

Nu äntligen är uppsats nummer tre skriven för engelskaboken "The lord of the flies", en superdålig bok (om ni frågar mig) som inte fallit mig i smaken alls. Dock var det uppsatser som skulle skrivas om den, hela fyra stycken så det är ju bara bita i det sura äpplet och ta sig i kragen liksom. Kvällen har alltså, sedan jag kom hem ifrån skolan spenderats framför datorn med engelska, engelska och ytterligare lite engelska... så nu är jag otroligt trött på engelska.
Inte nog med det så var det glosor kvar att öva in också till imorgon, och vilket språk var inte de på om inte på englska? Tur att de satt sig någorlunda nu så jag äntligen får lov att gå och lägga mig strax. Klockan är mycket nu och igår blev den alldeles för mycket, vilket jag märkte av på bussen hem. Nickade till flera gånger under den kvarten, det måste sett otroligt roligt ut.
Imorgon sticker vi ut i naturen på biologin, håller på med djurriket at the moment och jag hoppas på fint väder - låt himlens makter ge oss det, det vore awsome. Det är även dags för första mötet med min handledare imrorgon gällande projektarbetet också, spännande!
Nehej, dags att studera insidan av ögonlocken...
Godnatt!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0