halv tio typ

En halvtimme kvar innan sängen tar överhand tror jag.

Hej måndag! Här sitter jag nu framför datorn (igen!) men kan lyckligtvis berätta att jag lämnade in alla fyra engelskauppsatserna idag - tillsammans med boken. "The lord of the flies" är alltså borta, borta från mig, för inte med sig ytterligare arbete och den ligger inte kvar i min väska längre. Skönt!
Idag blev jag färdig med min första ring i silversmidet också, grymt! Blev väl nöjd förutom att det blev lite märken i ringen när jag skulle stämpla in mina bokstäver, får skylla på att det är min allra första och hoppas på att det går bättre nästa gång helt enkelt. 
Förövrigt var danslektionen idag riktigt jobbig, vilket uppskattas bortsett från att jag haft huvudvärk under hela dagen i skolan - inte nice...
Efter skolan drog jag på möte om mitt projektarbete, mer om detta i www.bodiroza.blogg.se/aboutalife (min projektblogg).
Runt fem tog jag senare tåget mot närmaste stad, mötte pappa där och övningskörde en stund. Det känns faktiskt som att det går framåt nu, hoppas verkligen på att kunna få en körtid på körskolan på onsdag då jag är ledig ifrån vanliga skolan och tänkt sitta och plugga teori timme ut och timme in för att nyttja tiden vettigt.
Borde försöka börja med periodhäftet i fysik också, men det är så mycket man borde hela tiden och det är så mycket som ska göras. Jag blir trött bara jag lyssnar på mig själv eller tittar i min kalender.
Ringde i alla fall hyresvärdarna idag och klagade på avierna som var alldeles för höga, vi fick förlängt förfallodatum och det ska skickas nya avier. Jag känner mig stolt över att inte gett upp, för de är krångliga de där jävlarna må' jag då säga.
Så, nu verkar jag tömt ut all min galla för idag över saker och ting (och ja, det är tillåtet ibland).
Tänkte se om jag orkar måla dit en enkel fransk manikyr på mina naglar också, de korta. Klippte av dem inför gitarrspel på lektionen förra veckan *sadface*, men som tur är växer de ju ut igen!
Hejsvejs!
oxox



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0