australiensisk mat

Ögonen går i kors på mig snart, time to go to bed?

Att på engelska skriva en presentation med temat ovan är inte det enklaste må' jag säga men nog lär det gå efter mycket tragglande. Nu ikväll har jag suttit med faktan jag tagit fram och försökt att inte bli så formell och tråkig, men det är svårt faktiskt. Som tur är så har jag ju Ludwig som en hjälpande hand och det är en himla tur det!
Idag innan pluggstugan drog igång här hemma träffade jag Rosalie några timmar, hon hängde med hit och vi dippade chips, var allmänt onyttiga och bara pratade om allt och ingenting. Det händer för sällan men det uppskattas verligen när det gör det, absolut. 
Inget regn idag *tummen upp* men peppar, peppar - ta i trä. Man ska väl inte nämna det för då öppnar sig väl himlen imorgon eller något bara för att.
Sofie och jag har även fixat våran nyhet till engelskan på fredag ikväll, mycket bra teamwork där. Jag är nöjd med valet av artikel och det kändes inte bara som att vi valde en utan tog oss tid och samarbetade bra över datorn faktiskt, för en gång skull.
Nu är jag fruktansvärt trött efter att ha gått upp 05:50 imorse, det känns att de sömnlösa timmarna kryper inpå nu.
Tack för dagen - imorgon väntar en ny.
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0