an evening for free

Efter skolan har jag inte gjort ett smack, typ.

Denna dagen i ära lade jag undan allt som kunde kallas plugg, hur skönt som helst. Ska dock läsa några sidor innan jag somnar, men det är ju sånt som bara måste göras nu när jag valt att skjuta på det så länge...
Imorgon sticker jag till närmaste stad efter skolan för att övningsköra med mor så rar som åker in dit bara för min skull, snällt va? (!). 
Jag har ringt mina samtal idag men inte fått något svar på något utav dem, tänkte gå och titta om jag kan lösa lite ärenden på banken imorgon innan mitt tåg går. Silversmide imorgon på indvalstiden, people - great eftersom att vi inte hade det i måndags. Det är typ det roligaste ämnet just nu och det är superskönt att det finns något man känner så för.
Det har också börjat diskuteras om studenkryssning i april, vilka ifrån skolan ska åka egentligen? Det vore awsome om många åkte för att peppa rejält inför studenten, right? Jag hoppas på er, jag ska i alla fall åka!
Godnatt!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0