gjorde något helt annat

Först skulle jag övningskört, sen...

... skulle jag pluggat matte D, men sen blev det inte så i alla fall. Jag slog faktiskt upp boken, det gjorde jag. Försökte mig till och med på två uppgifter men det bara korkade igen i huvudet så då tog jag beslutet att göra matten någon annan dag. Det är inte ofta jag känner att jag kan göra så, dock kunde jag lyckligtvis det ikväll.
Istället ersattes matte med engelska, engelskatext, diskussionsfrågor och glosor. Det innannämnda gjordes faktiskt klart så jag gjorde ändå något vettigt. 
Till min lycka påminde Ivan om morgondagens sovmorgon, vilket betyder att jag gjorde helt rätt i att ikväll piffa naglarna. Vilket jag inte gjort på ett par veckor nu, så det var grymt kul. Dock är inte kameran i lyan, så bild kommer så fort jag kan fixa en. Förhoppningsvis finns det någon snäll själ i plugget som kan fota dem redan imorgon, då de är som finast liksom.
Som ni ser ovan skulle jag egentligen övningskört idag men det är svårt när ens handledare inte var riktigt vaken imrse och tog fel bil till jobbet, nu tänker ni säkert: "vadå fel bil? Man ska ju kunna köra vilken bil som helst?", men såhär var det att fel bil innebär den utav bilarna som övningskörningskylten inte ligger i. Bad luck!
Därför omplanerades den körningen tills imorgon istället, tur det. Ska försöka vara superavslappnad bakom ratten och fokusera järnet på allt nu. Hoppas pappa och jag har en sån där bra dag i bilen, det händer men inte alltid (som man kanske önskar). Tråkigt nog så är det nog oftast jag som är orsaken, så det är ju egentligen upp till mig kan vi säga vilken stämning jag vill ha i bilen.
Okej, people. Dags att sova om man överhuvudtaget ska ha en chans att utnuttja att vi har en sovmorgon imorgon. Efter den väntar två timmar estetisk verksamhet, imorgon sätter alltså manusskrivandet igång på riktigt - taggad!
GODNATT!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0