det vill te' en del

Tror dagen heter... måndag?

Dags för nya tag efter helgen, dock hade jag mer än gärna stannat kvar där ett tag till. Helgen var bra, umgicks med folk, övningskörde, var på öppet hus på BT Products, satt barnvakt i nio timmar och hann även med att spela innebandy. Jorå, helgen var bra som sagt.
Idag var det skola igen, dock inte många lektioner men det var lagom segt ändå. Mådde inte prima under dansen som var sista lektionen, men åkte till körskolan ändå. Hade sällskap med Madeleine på tåget, inte varje dag längre.
För första dagen på länge är jag nöjd med mig själv, jag tänker somna glad ikväll och även vakna på et viset imorgon.
- Det var så jävla värt de där 40 kr!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0