segbloggerska.se

Segideg.

Bloggen är inte prio ett för mig just nu, känner inte att jag har sådär supermycket att dela med mig av eller att skriva av mig om. Dock kan jag försäkra er om att lovet varit bra, trots alla timmar jag spenderat framför matte C-boken.
Nu känner jag mig så gott som redo för att komplettera upp mitt betyg och därmed är förhoppningsvis ett måste av tre ur världen snart - skönt!
Början av lovet spenderades med Sofie, vi besökte Ullared och hennes farmor och farfar. Efter det landade jag i hemtrakterna, besökte tandläkaren, fick snart besöka av familj och morföräldrar i lyan och har som sagt pluggat matte C en hel del. 
Mötet med Jennie som skulle blivit av blev inte av, verkligen tråkigt men inget att hänga läpp för - det tar vi igen, right?
Många kvällar har spenderats ihop med Erik, framför en film, promenad eller så och lovet har bara varit allmänt skönt, och utvilande.
Idag var det kalas för kusinen som fyllde fyra, grattis! Därmed god mat och träff med släkten på mammas sida.
Väl tillbaka i lyan efter att ha träffat sambon så känner jag ingen större ångest över att behöva gå till skolan imorgon, det ska bli kul. Kul att träffa alla och skönt att få tillbaka rutinerna (som verkligen så lätt försvinner under bara en vecka).
Med eftertanke var detta mitt allra sista höstlov, men nu blickar vi framåt och tar tag i sista delen av näst sista terminen.
Fakturan för studentmössan kom i veckan också - gosh, vi är snart där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0