två dagar är det

Pannkakssmet, plockande med klistermärken, sockerkakebak, nagelmålning and so on.

Från och med klockan tio imorse har jag varit här hemma, ensam med skruttis. Hur mysigt är inte det liksom?
Jag har svårt att föreställa mig att hitta en sötare eller charmigare unge alltså, jag skulle vilja äta upp henne, eller ja - ni vet vad jag menar. Haha.
Klockan är lite över sex, förfest rullar på radion och snart kommer Erik hit, toppen!
Idag har jag verifierat mig på banken och kan i och med detta nu handla över Internet. Vilket redan har resulterat att jag skickat efter mammas 40-årspresent, det är ju faktiskt inte så långt kvar så det var verkligen på tiden. Det ska bli spännande och se vad hon säger om den, jag litar helt och håller på demonstrationen!
Tidigare mötte jag en styrelsemedlem ifrån teatern på ica, som verkligen räknade med mig i sommar sa han - jag vet inte hur jag ska göra i sommar alltså, hur ska sommarlovsveckorna lyckas rymma det jag vill? Lovet är för kort helt enkelt, dock har jag ju inte haft intensivkurs i början av sommaren för b-körkort innan men ändå. Jag får nog helt välja bort något sommaren 2011 men det är ett jäkla dilemma som jag vinte vill göra ett val i.
Tillbaka till shopping över nätet, jag har suttit inne på Tradera och kollat alla converse där, hittat flera stycken läckerbitar faktiskt. Felet är bara att alla är i fel storlek?!
Nej, dags att plocka fram allt inför taco och glass med fruktsallad!
Imorgonbitti tar jag och skruttis tåg och buss in till stan och besöker badhuset en sväng, vilket var hur längesen som helst för min del.
Dags att låta radiomusiken inta rummet och let's start cooking!
oxox

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0