Monday

Om du börjar gråta, ja då gör jag definitivt det också.

Back in school again, rätt okej dag trots all natur måste jag erkänna. Imorgon vänter mycket svenska, lucky me säger jag bara. Dagen var varit awsome helt utan läxor, det är inte ofta man får uppleva det, så jag har njutit kan jag lova.
Imorgon drar jag hemhem igen, rep inför kulturavret, önska mig lyca till - det lär behövas. Rap:en sitter inte helt än men det ska nog gå det med ska ni se. Otroligt nog lyckas jag alltså missa ytterligare en träning imorgon, shit vad längesen det var jag befann mig på mattan nu, fy skäms på mig. Usch. Jag känner tillochmed hur jag redan kommit ur träningsrutinen, bad shit. På torsdag hoppasjag på att kunna få boxas lite igen i alla fall!
Dags att gå och lägga sig, klockan är runt tio.
oxox

if we'll count down more than half of hundred days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0