high five?

Klockan är över fem.

Jag började nog lite sent, men nu är det färdigtolkat! Dante kan ta sig i röven alltså, undrar om han ens hade en tanke på när han diktade detta att det skulle sitta framtida två-ringselever och tolka texterna? Tror knappast det, då ju "Den gudomliga komedin" är ofattbart lång, eller jag det kändes så i alla fall. Jag tror att jag har fått ihop runt 6-7 A4, endast tolkning, då kanske ni får lite perspektiv på det hela. Tv:en står på myrornas krig, stängde av boxen tillslut, trött på gevärsljud all the time eller allt annat som visas såhär dags på dygnet. Syrran kröp till kojs för sisodär fyra timmar sedan, och resten av familjen Tycoon är inte hemma.
Imorgon är det söndag och då jävlar måste jag ta tag i fysiken, som jag egentligen skulle gjort idag men idag prioriterades svenskan ganska uppenbart och det var ju och tvungen att bli klar, så.
Till skillnad från fysiken så har jag ju inte lika svårt för svenska, det är nog även därför det lockar mer med texttolkning än med fysikformler och mekanism.
Denna dag lär jag nog sova ett bra tag längre än vad jag brukar, men vi får se, beror väl på när huset fylls på med liv igen.
Godnatt!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0