good night

Vad ska man skriva, klockan är mycket?

Träningen var jobbig, som jag anat. Sista kvarten bestod av ren fys, ja bland annat upp mot 40 sit'ups lär kännas av imorgon kan jag tro. Haha.
Det blev en del klinch, lowkicks, serier osv. Någon nu spark och lite sparring för första gången för mig
- dags att införskaffa skydd nu! Det går knappt att träna utan, det gör ont som fan!
Är helt öm i smalbenen, ajaj. Det hettar rätt rejält, får se hur benen ser ut imorgon...
Dock luktar jag förfärligt illa om händerna efter boxningshandskarna, så utifrån det sett vill jag ha egen utrustning nu! Jag kan ju bara tänka mig hur många svettiga nävar som varit i de där handskarna, uäk.
Imorgon är det fredag, tar nog bussen direkt till hemtrakterna, det blir nog att sitta barnvakt en del, mys.
Nu känner jag hur John Blund knackar på, dags att snarka tror jag. Bäst att lyssna kanske.
Pratar med den bästa på msn, så sluta vill man ju inte kanske? Aja, tur att det är en dag imorgon också.
oxox


Inte världens bästa bildkvalitét direkt men det bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0