donno'

Att tro på något för mycket, är det påståendet sant?

Jag är rädd att jag inbillat mig något, men det kanske trots allt var lite för bra för att vara sant?
Time to get back to reality, my friend.
Sitter för stunden och blir förhörd till svenskaprovet imorgon av Ivan över msn, hoppas jag fixar det!
Klantig som jag är så råkade jag ta med mig fel block hem, när jag öppnade väskan låg biologiblocket där
istället för svenskan, värdelöst. Runt 15 kemiuppgifter är gjorda, en ynka liten (dock jävligt stor och svår)
kvar - hoppas någon annan i klassen gjort den så jag kan få hjälp.
Har lite smått panik inför fysiken på torsdag - när fan ska jag hinna plugga, och framför allt när jag sitter
framför den här dumburken? Jag blir så trött på mig själv...
Godnatt!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0