change

Bort med svenskan och in med kemin.

Frågan är hur mycket man kan få in i hjärnan egentligen? Igår var det svenska, nu är det kemi och imorgon blir det fysik. Ja, jag är död - totallt.
Ibland förstår jag ärligt talat inte hur vi pallar med detta allihopa, för det gör vi faktiskt...
Dock är jag glad att jag gjorde uppgifterna igår. Lånade ut min kemibok till Ivan idag då hans är borta men när jag kom hem och skulle börja läsa på mer om proteiner såg jag till min fasa att jag i mina anteckningar hänvisat massor till sidor i boken - körd? Ja! Det fick bli kolhydrater istället för min del.
Nu har jag suttit och antecknat om mina anteckningar, haha det där lät wierd men ja, får jag in det i handen brukar det komma in i huvudet också. Vi får väl se hur mycket huvudet tagit emot imorgonbitti, när uppsatsen ska skrivas dock. Strax är det dags för ytterligare ett förhör över msn, Ivan ställer upp för andra gången på två dagar, en ängel är du verkligen ibland!
Svenskaprovet gick okej, gympan var kul och efteråt stack jag, Ivan och Theo ner på stan', jag stack till banken och fixade äntligen mina ärenden där - nu har jag både dosa, ett e-sparkonto och ett helt nytt privatkonto infor "the moving". Likaså kommer ett nytt bankkort på posten nu, sent i veckan eller nästa. Efter det gick jag och Ivan och åt på Steve's medans Theo tittade på och efter det skiljdes vi åt.
Idag blev jag äntligen klar med svansen till min kobra, på bilden också. Jag förstår om ni inte förstår ett smack av vad jag pratar om men det kommer komma upp bilder senare - nu är det klädelse av den som gäller, vilket också lär ta sin lilla tid men än så länge är jag nöjd måste jag säga.
Nehej, nog med goja' - back to work! Ingen vet hur sent det kan bli inatt, klockan är snart tolv...
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0