2 things

Sex A4, kritik har jag fått, efterläst har jag gjort, check, check, check!

Tro det eller ej, efter flera dagars slit är texttolkningen äntligen färdig! Tack Ivan för kritik och tack mig själv för att du satt uppe till fem imorse, det finns ju närapå ingen härligare känsla än detta alltså...
Nu återstår bara två tunga saker i veckan som kommer, kemiuppsatsen och fysikprovet. Jag skulle pluggat fysik i helgen, för att få lite heta tips av farsan, men det blev inte av bara.
       På torsdag hoppas jag att omprovstiden inte dras ut allt för länge så att jag äntligen kan få gå till träningen igen, för första gången nu på tre jävla veckor. Antingen har jag varit krasslig eller så har pluggandet satt stopp. Hoppas, hoppas!
       Just nu sitter jag tillbaka i lyan, uppkrupen i sängen framför datorn. Åt nyss pasta med köttfärssås, förgrömmat gott det där alltså, förstår mig inte på dem som påstår att pasta inte är gott? Det är ju typ livets mat (i alla fall som student, haha). Det finns en sådan oändlig variation, och i stort sätt allt är gott, mums!
       Helgen spenderades hemma, med familjen kan jag knappt påstå, då bara jag och syrran var hemma igår. Idag vaknade jag runt tolv, kom då ihåg att jag somnade vid halv sex imorse, jag går aldrig upp tolv annars. Innan bussen gick passade daddy och jag på att dra ett varv med bilen, det gick bra idag - det känns helgött. Backade för första gången idag och känner nu för första gången att jag fattat hur man hanterar dragläget - yes, I know, smart tjej? Allt tar sin tid!
Det var rondeller, upp- och nerväxlande, höger- och västersväng, riksväg, skogsväg osv.
Senare slängde jag i mig lite gott käk som mor min gjort innan hag gick till bussen, sedan var det resa tillbaka hit och nu sitter jag här, klockan är snart elva och jag ska nu bums i säng!
Godnatt världen - imorgon är en ny dag med bild som morgonperiod, yey!
oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0