sommarväder

Härligt med värmen, all naken hud, fräknar och allt därtill som är sommar.

Det sitter en fiskmås på taknocken utanför och har gjort det ett tag nu. Hade jag haft ett bättre objektiv till kameran hade jag lätt klickat några bilder, men nu har jag ju inte det - och just därför sitter fågeljäveln kvar.
Nu låter jag säkert sjukt aggressiv (vilket jag i själva verket inte är) och jag undrar själv varför jag ens sitter inomhus (!) framför datorn när solen bara gassar där ute? 
Idag har jag varit på körskolan, lektionen gick bra så nu gäller det bara att köra järnet hemma under sommaren - ja emellan allt annat som ska hinnas med. Jag har i alla fall tagit beslutet nu om att vara med i årets spel, jag skule nog ångra mig oerhört mycket om jag inte var det och den risken vill jag inte ta, för då blir det svårt att förlåta mig själv senare. Repetitionerna börjar snart, 9 juli och premiären är 21 juli - jag hoppas på att få se dig i punliken i år?
För tillfället sitter jag i lägenheten och är verkligen rastlös, vad gör alla människor? 
Jag borde åka iväg med lite papper till hyresbolaget och åka en sväng till Biltema men allt är så tråkigt att göra själv. Listan på felanmälningar sedan flytten börjar jag undra vad bolaget gjort med, varför är inget åtgärdat än?
Ikväll kanske jag tar tag i skåpet på mitt rum om jag orkar, vilket ska slipas och målas om. Det måste ju vara fint tills nästa vecka när skruttis ska med hit in och jag ska spendera några dagar tillsammans med henne, det blir teater i Söderköping och annat mys.
Visiten hemma har även resulterat några timmars jobb, övernattning hos morföräldrarna och att jag knytit nya kontakter - like it should be.
Just det, jag har ny telefon också, jag lär starta en grupp på facebook eller något så ni får det. Det är alldeles för krävande att skicka sms till alla kontakter.
Dags att ta tag i livet en aning, ska ju tillbaka hit ikväll exakt 22:30.

Det sliter tag i mig varje gång ni hör av er, minnena vaknar till liv igen. Trots att det är jobbigt blir jag glad, för jag kommer nog aldrig glömma er.
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0