längesen sist

Rebecca har tyvärr inte kunnat vara aktiv här på sistonde, har du klagomål var vänlig lämna dessa efter tonen. Pip.

Haha, gud vad rolig jag är. Nejvars. Såhär är det att jag har inte haft internet tillgängligt på ett bra tag nu. Det har varit flyttar hit och dit, det har krånglat som fan och jag har bara varit otroligt less på det stundtals. 
Flera av er kanske inte har vetat om detta men det är ju inget man vill skylta med direkt men för att genast komma på bättre humör vill jag slutligen tillägga att jag och min sambo äntligen har hamnat rätt - eller ja, inte dit vi hade tänkt oss ifrån början men i en ny lägenhet helt enkelt. 
Det känns otroligt skönt att ha bytt lya, det går inte beskriva ens. Först idag (som ni säkert förstår) kom boxen ifrån ComHem och jag är så glad över att äntligen kunna passera Explorerikonen igen utan att mötas av "Denna sida kan inte visas".
Det är sommarlov sedan några veckor tillbaka, redan nu känner jag mig en gnutta rastlös men hoppas den känslan släpper i helgen när jag ska upp till jobbet igen. Jag funderar även starkt på att vara en del av ensemblen i Alvastra Krönikespel iår igen, det är ju 25:e året liksom? 
I så fall blir det 12:e året för min del, vilket är ganska mycket när man tänker efter då jag själv är 18 år. Bara tanken på att kanske få uppgradera sig någon roll är ju väldigt lockande plus att jag kanske får med mig en syster upp iår, en som inte testat på tidigare. En sommar för mig är en sommar med teatern, och är det nu så (som jag och många andra tror) att det är sista uppsättningen av det hela iår så vill man vara med och dela det sista, känna glädjen i ensemblen en sista gång, frysa, slå ihjäl hundratals myggor och bara njuta av att tillsammans få stå där och stämma in i Dona Nobis. Jag bara ryser av tanken. Det stora minuset med det hela är förstås att nästan ingen av de som "alltid" varit med, som jag hängt med har tid iår. Jag kommer nog inte vara ensam om att sakna er där i så fall.
På andra tankar; jag vill göra om min blogg, få dit en ny skitläcker header som tilltalar folk ordentligt. Jag måste även bli bättre på att uppdatera och underhålla mina besökare mycket bättre än innan. Skärpning på mig!
Om några minuter går bussen ifrån lyan, ner till stationen därifrån tar jag mig sedan vidare till nästa buss som släpper av mig hemma, sent ikväll.
Imorgon väntar sommarens största glassfrossa med fina vänner. Mums.
oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0