inte okej boende

Befinner mig i något så skabbigt denna veckan, men det är ju bara att stå ut - right?

Med tanke på att jag gick och la mig tjugo i tre inatt, bara för att skriva på rapporten och att det varit en fullsmockad dag så tackar jag nu för mig och kryper till kojs. Hela rapporten blev tillslut färdig, vilket det aldrig kändes som att den skulle bli då brandlarmet gick två, ja två fuckin' gånger på skolan idag (båda gångerna när jag satt djupt försjunken i rapportskrivandet). Kvällen spenderades med Anna, Isabell och Agnes vid Steve's, där vi tog varsinn drink och bara njöt av att det snart är sommarlov, i och emellan dagens stora åskskur.
En sak är säker i alla fall och det är att det är otroligt sövande att åka buss, trots att jag inte pendlar på samma sätt längre så sitter rutinerna ändå kvar på något vis.
Nu har jag skrivit en hel del sedan jag skrev att jag skulle sova, jag är dålig på att bara lägga ner, stänga av och koppla bort.
Efter fredag ersätts pluggandet i skolan av körkortsplugg, looking forward to it? No, not directly.
Boende är under undersökning, tacka Gud för att jag har min mamma alltså. Du är av bästa sort.
"Det kommer nog att lösa sig tillsut, ska du se".
Godnatt!
oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0