the big night

Nu gäller det, snart smäller det - ikväll är det premiär.

Tre timmar kvar till samling, 22.30 börjar ortyren när alla har gjort sig beredda för entré. Gårdagens genrep gick bra tycker jag, hoppas på större publik ikväll och lika fint väder.
Imorse övningskörde jag med pappa och volvon till stan och lämnade in bilen på verkstaden så fr o m klockan åtta imorse var vi forgängare ellerbussresenärer. Det är inte varje dag man är ensam i stan med pappa precis, det var trevligt. Innan affärerna öppnade tog vi en sväng hem till lägenheten och checkade läget innan vi for igen. Det känns så bra att man varje gång man öppnar ytterdörren känner sig hemma, det gör sån skillnad. 
Ärenden avbockades både hit och dit i stan, lite fyndande på ONOFF också nu när de går i konkurs, trots 95 %-ig urplockning gick vi därifrån med tio filmer och stereohörlurar. Great. Hörlurar som egentligen var tänkta till syrran men som jag tar nu i alla fall, då hon inte riktigt ville ha dem.
Tidigare under veckan har det jobbats både måndag, tisdag och onsdag. Nu är jag ledig torsdag och fredag men både lördag och söndag tillbringas uppe på hotellet igen. Efter jobb är det föreställning som gäller, 21:e - 30:e juli. 
Imorgon är det bullbak på schemat, i annat hushåll plus manikyr och pedikyr-målning. 
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0