nearly the same

Det började i lördags och har hållt på sedan dess - ja, teaterrepetitionerna alltså.

Yes, right, varje dag gäller det att ta cykeln upp till ruinen. Inte nog med att hur många timmar som helst spenderas där uppe med härliga människor så tränas konditionen samtidigt. Varannan dag börjar jag och resten av familjen med att springa en runda, innan solen hunnit ställa sig högst på himlen och senare på kvällen så trampar jag och den näst största lillasystern iväg på cyklarna upp till repetitionerna. 
Igår var det mycket drottning på repschemat, vilket betyder mycket rep för mig - vilket verkligen behövs känner jag. Det är en stor roll som jag inte riktigt hittat karaktären för än, men det är jätteroligt med en utmaning, verkligen!
Dagens rep börjar redan klockan fyra för min del, en hel timme innan de vanliga repen börjar, sedan är det ensemblerep fr o m halv åtta ikväll och så kör vi väl fram till nio, halv tio.
På fredag får hela ensemblen ledigt om repetitionerna fungerar som det är tänkt, i helgen får vi dräkterna och redan på måndag kör vi första genomdraget med teknik - det går fort när man har roligt!
Premiären är den 21:e och jag hoppas på att få se många kända ansikten i publiken 21, 23, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 och 30 juli! Gå inte miste om en föreställning under ett 25-års jubileum, kom dit!
Ikväll väl hemkommen ska jag träffa Erik, trevlig grabb det där! Förövrigt så hoppas jag att Sofie har det awsome i hettan (!) i Spanien och att Madde och Isabell njuter sjukt mycket i Österrike. 
Dags att göra något vettigt, vädret är ju inte det bästa precis...
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0