varför inte det jag borde göra?

Första thaiboxningspasset är över, och ja... man kändes att man levde.
På torsdag är det dags igen men då förhoppningsvis med rätt tränare.

Fysik och matte började dagen med och fortsatte med håltimme och slutligen innebandy på idrotten. Håltimman tog vi allt vara på, Karro och jag - labbrapportsskrivande för fulla muggar. Idrotten var rolig, resultatet var varmt och fuktigt, awsome.
Väl hemkommen doftade det gott i lyan, möttes av Kajsas röst som berättade att hon kokade soppa... på en spik!
Nejvars, på massa andra smaskigheter såklart så den delade vi på innan det blev dags att dra på sig en ny omgång träningskläder för dagen, nu var det dags för thaiboxning!
Passet varade i en och en halv timme och det var jobbigt, det känns redan i musklerna men det är gött, då har det gjort susen.
Idag gick vi mest igenom olika delar av thaiboxningen och fick testa på dessa lite smått. Emellan detta var det fys som gällde, armhävningar, upphopp, sit-up's osv. Tränaren sa att om vi fortsätter med passen två gånger i veckan så lär vi vara i form efter redan en månad, vilket låter asball!
Igår kväll/natt blev äntligen mitt fotoprojekt helt klart, men det tog verkligen sin tid må jag säga. Jag satt vid datorn konstant ifrån att jag kom hem efter skolan tills kvart i ett inatt. Hoppas andra tycker det är bra nu bara... Imorgon ska det redovisas, så det är bara att hålla tummarna.
Nu är det fysikprovet att lägga all fokus på, verkligen all fokus. Haha, vad rolig jag är - fokus, provet kommer handla om optiken (om fokus, brännvidd osv). Haha.
Borde verkligen tittat mer på det ikväll, ibland faller min planering en aning. Får se om jag faktiskt tar mig i kragen och läser några rader innan jag låter mig slukas in i drömmarnas värld. Det vore ju bra, faktiskt.
Nu är klockan 22:14, en kvart sedan - om jag hållt mitt egna löfte. Fy på mig, nej några sidor fysik
- sen kan jag sova.
oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0