tövär'

Hjärnan känns aningen igensnorad men huvudvärken har släppt...

Skriver ett snabbisinlägg nu innan Lynn kommer, vi ska ut på en promenad. Vilket var längesen nu, så det ska bli roligt. Får se hur länge jag pallar med, är trots allt lite hängig. Morbror med familj är här på fika, och utanför fönstret töar det som bara tusan.
Idag tog jag mig i kragen och skickade ett mail till boxningsklubben, så får se om jag får något svar. Maila:de även om den sena leveransen av linnena, puhu. Dock fick jag svar fort ch de bad om att jag skulle vänta två arbetsdagar till. Gaah, jag vill ha linnena - nu! Haha.
Nej, nu är det dags att ta på sig jackan och ge sig ut i trakterna.
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0