tjur eller ängel, shit the same

Trött, hungrig och rassstlös.

Drog till Karro efter skolan, en timme sen tog jag bussen hem. Fysiken kändes omöjlig och fredagsmyset lockande liksom på något vis. Vadå fredagsmys? En tom lägenhet och typ ingen som är i trakterna som kan hitta på något.
Fan vad gnällig hon låter, tänker du säkert där du sitter just nu och läser - ja, det är jag kanske, men jag är i behov av socialitet. Haha.
Imorgon blir det att utnyttja vår tid, slänga in all tvätt och sen fara till hemtrakterna. Det ska bli skönt, att bara vara där liksom. Dock måste jag fota som en tok hemma, bildspelet ska bli klart tills på onsdag och jag har tagit typ ... tre bilder?
Lagar lite käk nu, ska väl palacera mig i soffan sen. Undra om det är något bra på tv? Om inte kan man ju alltid kika lite på fysiken, det kommer jag nog tacka mig själv för i veckan som kommer, men det är ju ändå fredagskväll?
Lite småpurk på att mina linnen fortfarande inte har kommit och ASOS vet inte var de är, de är skeppade 25/12 2010 så de borde fan vara här nu tycker man, plus att en diskbomb slagit ner i våran diskho här i köket, attans underligt då diskussionen om just det stod på tapeten för bara 48 timmar sedan.
Nej, slut på struntprat. Nu blire mat.
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0