time's too much

Är det såhär när man är frisk? Shit vad tiden rullar på!

Eller, ja. Frisk och frisk - helt 100%-igt pigg är jag nog inte men mycket bättre än igår. Idag har Isabell varit här i stort sätt hela dagen plus att jag tillslut följde med henne hem, mys.
Så otroligt skönt att äntligen få gå ut igen, att gå till loppisen förut idag var übernice. Där fyndade jag en jättefin portmonä i brunt skinn och ett storta svart fotoalbum - för endast 40 kr totalt (!) Lucky? Yesyes.
Det blev något av dagen, det tackar vi för. Jag hade inte orkat med att sitta i lägenheten en enda dag till.
    Imorgon gott folk, ja då händer det grejer! Vid halv tio hoppar jag på tåget mot Norrköping. I någon vagn på samma tåg väntar min bästa vän med förljetåg (=Axel). Vi drar dit, allmänt strosar runt och myser sjukt mycket på stan. Sånt som man ska göra på fritiden, om ni frågar mig. Det var hur längesen som helst jag träffade Lynn ordentligt så nu är det bannemig på tiden tycker jag! Kul att ni nappade på idén.
    För tillfället har jag precis skickat iväg en jobbansökan (fyra dagar försent) men bättre en chansning för mycket, än en för lite - right?
Hoppas mitt CV låter bra och att det finns något som får dem att nappa, det vore så otroligt kul med ett jobb här i stan!
Jag har ju trots allt skickat iväg 2-3 jobbansökningar men inte fått något tillbaka, men det är bara att fortsätta söka. Den som söker något gott, väntar aldrig för länge. Haha.
Tack Ivan för allt peppande gällande CV:et, det är lustigt, du ställer alltid upp. Tack för det. Det betyder mycket.
Time to go to bed, people. Varför är man alltid uppe för sent?
oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0