sunday, tvättningssunday

Det blev en mycket lyckad lördag, och det tackar jag för.

Nörrköpingstripen var härlig, jag har saknat er det märkte jag. På tåget mot stan igen bestämde jag mig för att förlja med mina resekompanjoner enda hem till hemtrakterna där jag sedan bytte umgänge och damp ner i Annas soffa. Härligt! Det är precis såhär det ska vara, då trivs jag.
Idag gick jag upp runt tio, strax därefter kom min ena sambo med pojkvän hem - nu var det snart dags att ta sig an tvättiden. Innan dess städade jag klart, då det denna veckan är min städvecka och nu sitter vi och väntar på att den sista maskinen tvätt ska bli färdig för att tumlas.
Igår spenderades totalt 151 kr och jag följde mitt motto; mycket valuta för pengarna:
- en t-shirt
- en väst
- ett par örhängen
- en tröja
- ett par leggings
Yes, jag är nöjd, absolut!
Det som fattas min nu är en blondering, en super sådan. Jag vill bli blond nu, får se hur jag löser det.
För tillfället snaskar jag godis som en råtta, inte bra när det är söndag? Det ska inte bli en vana, trust me!
Låter Shebangs "Romeo" fyllla rummet och påminns ständigt om att jag borde ringa en kontaktperson, fixa bilderna som jag lovat mamma och kolla på lite plugg. Dock väljer jag nog att njuta av allt detta ett tag till, men ska hinna bocka av något av ovannämnda saker innan Jim kommer runt fyra.
Innan kikade jag runt en del på facebook, och kom på att shit vad jag vill till Turkiet. Verkligen.
Får väl se vad framtiden erbjuder, men hoppas kan man ju alltid.
Duntäcke och kuddar hängder på vädring, nice med renbäddat ikväll. Livet känns gött, jag är så gott som frisk. Det är bara en sak som inte fixats och det är praktikplatsen. Blir galen, var vill jag vara? Har frågat på ett ställe, men de tog inte emot praktikanter tyvärr.
Det är väl det som är kvar, annars har jag tagit tag i det mesta viktiga saker nu och det känns bra.
oxox


- mys i stan med fina vänner


- awsome bralls, I totally love them men de fanns endast på barnavdelning och varför ska arslet vara för brett för de storlekarna? *sadface*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0