really good

- Skrev ett shema för idag i mobilen inatt, innan jag somnade. Hoppas på att kunna sätta en bock framför alla saker innan jag somnar ikväll.

Dagen började med en springtur, ni som läst innan vet att mitt nyårslöfte var att börja träna igen.
Orkade dock inte springandes runt hela idag, gick kanske tio meter. Fick håll efter halva rundan och fick ploga genom hög snö ett tag, vilket tog musten ur mig. Det var så jävla jobbigt.
Bortsett från det är jag otroligt nöjd över att jag tog mig ut (av egen vilja) och att jag nästan klarade hela varvet springandes. Nu fick jag ju själv ett bevis på att konditionen har blivit sämre, vilket i ögonblicket gjorde mig motivierad till att träna upp den igen.
     Väl hemma igen duschade jag och åt en stadig och nyttig frukost, fan vad duktig jag känner mig. haha. Nu ska jag bara försöka se till att detta håller i sig, det är mer än lätt att bli förslöad.
     Med Anna över facebookchatten diskuterades senare balklänningar hit och dit, hon har verkligen hittat en otroligt fin, nu är det bara klänningens färg kvar att bestämma. Jag har lagt mina förslag, nu får vi se vad Anna själv bestämmer sig för, jag tror att det kommer bli bra i vilket fall! Samtidigt försökte jag öppna ett mail ifrån Jennie, jag ska vara kritiker till hennes nykläckta idé till bok - mycket kul! Dock fanns ingen bifogad fil men jag väntar tills den kommer.
     Idag ska jag även försöka sätta mig ner med mamma och hjälpa henne med hennes Frankrikebilder som nu är återsamlade igen, i en ny upplaga. Igår, när jag själv befann mig i stan så skulle jag egentligen inhandlat ett fotoalbum till mina Turkietbilder, men icke. Vi var aldrig i själva innerstan, får helt enkelt göra det nästa vecka.
     Har fortfarande inte bestämt ett tema till fotoprojektet, ska brainstorm:a idag och hoppas på ett resultat - jag måste ju börja fotografera snart! Har en del idéer men vet inte hur jag ska kunna få dem att fastna på bild.
     Diskussionen om extrajobb/sommarjobb och körskola uppkom igår, dags att ta sig i kragen för min del om det ska bli något av det, vilket jag såklart vill.
     Igår var det stan som gällde, som jag nämnde innan. Där inhandlades två linnen, en tunn tröja och en tjockare tröja - äntligen! Har tittat på just den tröjan på Carlings nu sisodär tusen gånger. Nu var den nersatt till 50 % så kände att det var dags att slå till en gång för alla. Dock fanns den bara kvar i strl. M (herrstorlekar) så den är aningen stor, men vad gör det? Skulle jag inte köpt den nu så skulle den säkerligen utgått och aldrig kommit tillbaka och jag skulle troligen ångra mig som en gnu. Kort och gott: jag köpte den och jag är jävligt nöjd för den är förbannat jävla snygg!
Dock har jag ingen bild men ni kommer säkerligen få se den på, mer än en gång. Haha. Nu lagar jag mat samtidigt som jag skriver detta, därför tar det såå lång tid, idag serveras fläskfilé och pastasallad, gott!
     Börjar även undra var mina kära linnen som jag beställt håller hus? De skullle komma idag? Visst, det är ju röd dag men de skeppades iväg den 30:e december 2010 så jag väntar...

   
    Förstå att jag längtar, jag vill ha dem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0