less men otroligt tacksam

Min order är borta säger dem, mina linnen kommer inte komma. Inte alla tre i alla fall.
Orden är omgjord av företaget men bara en sort finns kvar. Less, och kanske mer än det...

Bortsett ifrån den tråkigheten så måste jag säga att det varit full rulle hela helgen.
Igår mellan 11.00 och 16.00 så tvättade Kajsa och jag som tokar, hemmafruar? Nejnej.
Väl framme med bussen sprang jag som en idiot till kyrkan där Rithas allra sista gudtjänst hölls,
sorgligt måste jag säga. Jag var med kören jag fick sluta i när jag flyttade och sjöng två låtar.
Gosh, vad jag saknar dem - det gör jag verkligen! Den varma känslan i magen av att alla sken
upp lite när jag kom, det är bara ett bevis på att jag verkligen trivdes där, bland just de mäniskorna.
Idag har det i storrt sätt varit "La fotoprojekt" som har stått på tapeten hela dagen, jag hade en dejt
med ICA Supermarket idag i hela en och en halv timme, där jag fick rekvisita till mitt projekt.
Det tackar jag ypperligt för, då kunde min idé bli verklighet och väl på plats var det faktiskt folk som
intresserade sig för vad jag gjorde och som även kom fram och frågade mig lite saker och då fick
jag ju berätta om projektet, vilket var kul.
Väl hemkommen därifrån var det ytterligare fotografering till projektet som gällde, dagens hjälte är
utan tvekan min syster som har ställt upp så otroligt mycket för att detta ska gå ihop sig och få ett
bra resultat, vilket jag uppskattar hur mycket som helst!
I hennes (och mina andra systrars) umgänge jobbade blixten stenhårt ett bra tag, det tar sin tid för
att få ett bra resultat men vi var tålmodiga och jag är så nöjd, så nöjd. Imorgon väntar hårdarbetet
med bilderna, jag hoppas på att få börja med bildspelet imorgon också, vilket jag känner att det
verkligen är dags för nu (jag är ju en hel vecka försenad och vil bjuda på ett bra bildspel nu på onsdag!).
Smakprov på bilder kommer såsmåningom upp här, bilderna läggs in på hårddisken imorgon, så
förhoppningsvis för alla nyfikna - så kommer något visas här då.
Usch, tiden går så fort. Var tog helgen vägen liksom? I vilket fall, fysikprov på torsdag, I need to study.
Morgondagen inleds med en fysik B-lektion och direkt därefter en fysik A. Yeah right, jag går naturvetenskap. Host.
Time to go to sleep, goodnight people and take care.
oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0