happyppy!

Trots mail så har troligtvis mina linnen äntligen landat vid rätt destination!
Gissa vem som typ är i extas av glädje? - Precis, jag såklart.

För tillfället sitter jag här i köket i lyan och sorterar ut bilder till projektet, vilket är aningen svårt då jag för ovanlighetens skull fått ganska mycket bra bilder. Jag tackar för all hjälp än en gång, alla inblandade.
Ivan ska också ha ett jättetack för att du hjälper mig med program som saknas på min dator, toppen verkligen!
Imorgon människor, tro det eller ej så ska Kajsa och jag på vårat första Thai Boxningspass. Jag har förväntningar, absolut så det ser jag fram emot.
Skolan idag har varit ganska tuff, stackars den naturaren som inte fick sina timmar inatt:

Fysik B
Fysik A
Lunch
Hantverk
Kemi B

Direkt därefter tog jag bussen hem, som som vanligt var smockfull, trodde nästan passagerare skulle trilla ut när chauförren öppnade dörrarna. Undra vad som är maxantal för stadsbussarna egentligen?
På andra tankar, UR visar ett program 22.30 ikväll som jag vill se, men varför så sablarns sent?
Jag bestämde mig imorse för att framöver försöka ligga i sängen 22.00, då jag känner att jag inte fått tillräckligt mycket sömn när klockan ringer.
Köket luktar nu choklad, min ena sambo verkar börjat baka något medans den andra skulle ta bussen till lyan vid åtta. Tänk att bo själv, jag imponeras av de som göra det. Det skulle inte jag klara, jag skulle tillslut bli tokig av att höra sig själv andas osv.
Det är dags att ta tag i körskola också, verkligen dags. Jag måste bara ringa, får se om jag gör det imorgon kanske.
Jag tackar Lynn för all härlig feedback jag fått för bilderna till mitt projekt, det uppmuntrar verkligen!
Likaså min syster som är så übergullig och hämtar mina linnen just precis nu.
Livet ser ganska ljust ut, nu händer det saker och det är så det ska vara.
Sofie stackarn' låg dock hemma i 40 graders feber idag, hoppas du kryar på dig och orkar pallra dig till skolan imorgon, jag saknar dig vännen.
Dags att ta tag i projektet, på riktigt!
oxox

Ett smakprov på projektet, dock kommer bilden inte vara med:


Kommentarer
Postat av: amanda

det blir nog asbra med projektet!

2011-01-17 @ 21:24:03
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: Rebecca

tack Amanda, det hoppas jag - bara se vad läraren säger.

2011-01-18 @ 22:24:39
URL: http://bodiroza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0