de låter starka och fina som bara ungar kan

trött och slut i kroppen efter dagens thaiboxningspass.

Sovmorgon, det kan bara uttryckas på ett sätt: I'm lovin' it!
Första sovmorgonen sedan jullovet, det är mycket sällan schemat förgylls av såna skönheter nu för tiden så det var mer än underbart att slippa gå upp idag, för ovanlighetens skull var jag helt ensam i lyan när jag gick upp också.
Endast mentorstid, matte C och religion idag inkl. utvecklingssamtal. Det sistnämnda var precis som de innan, inte något nytt precis men lite uppdatering om hur man ligger till i olika änmen och så är ju bra.
Efter det åkte hela familjen iväg, fixade lite saker och sedan släpptes jag av vid lyan igen. Inte hann jag mycket hemma precis innan det var dags att byta om till träningskläder och ta bussen in till stan.
Väl hemma lagade jag mat, som Kajsa och jag delade på och nu sitter jag här.
Tänkte renskriva cornelisarbetet strax, en kul liten dikt blev det - får se vad andra tycker.
Imorgon ska de personliga samtalen i bild bli av också, spännande. Det ska bli intressant och se vad Robert säger faktiskt.
At the moment känner jag mig helt mosig, nästan febrig. Hoppas att det är inbillning, vill inte bli sjuk. Inte nu.
För intresserade så är jag nu äntligen inskriven på körskolan, det blev Centrala Trafikskolan i Mjölby och det känns än så länge helt rätt! Mottagandet var av bästa sort och min handledare verkar super. Många tänker säkert, varför Mjölby? Ja, varför inte? säger jag då och spelar det egentligen någon roll? Inte direkt. Man går väl där man känner för, så enkelt är det.
Cornelis Wreesvijk fyller mina hörlurar för stunden, jag är inte direkt något fan men visst har han gjort en hel del bra musik. Texterna är inspirerande och så mänkliga, det gillar jag.
Det finns egentligen inte så mycket mer att skriva om dagen, den börjar lida mot sitt slut.
Dock blir man otroligt varm om hjärtat när man kommer in på facebook och ser att en betydelsefull och mycket otippad vänn skickat en "kram-hälsning", ja, vad ska man säga? Mina killkompisar är grymma, det är ni verkligen! (tjejerna också förstås).
Nehej, dags att ta tag i plugget!
Godnatt!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0