bara vara tisdag

Seg i kroppen efter ytterligare en thaiboxningsträning.

Både gympa och träning idag, nu rörs det på fläsket människor, jorå. Trodde låret skulle dö där under mitsen idag men icke, min sambos stenhårda sparkar gav inte ens ett litet blåmärke som spår. Haha. Ibland undrar man ju om man är överkänslig? Eller bara inte skit härdad kanske? Hoppas på det sista, och tror på det också för det andra.
Slutade dagen i skolan med en mycket rolig idrottslektion som sagt, tog bussen hem, käkade och drog sedan på träning. Jag om någon borde verkligen plugga nu, så varför jag inte det? Spyr på mig själv snart, måste ta tag i mitt liv lite.
Totally hate att det ska krångla med att få in microsoft office-paketet på min dator, behöver det verkligen nu!
Ivan är snäll och gör vad han kan, toppen är du vännen. Låt bara min uppsats försvinna ur världen så skulle jag vara superglad. Fick inte tag på den läraren idag, dags att göra det imorgon känner jag...
Imorgonkväll sticker jag till Amanda och hjälper henne med matten, själv ska jag väl försöka få lite gjort jag också så det blir nog etikarbetet och lite matte för min del. Hör så jag låter, värsta pluggisen tänker ni säkert? Jag svarar bara med: andra året på naturvetenskapliga, people. Ack ack.
Idag hade vi vår första lektion i svenska B också, det kommer nog bli jättebra - ny lärare och ny kurs. Jag har lite förväntningar, det har jag nog allt eftersom att jag tycker om svenska.
Ikväll efter en väl efterlängtad dusch slank både havregrynsgröt och mackor ner, gott var det. Gröt är underskattat, verkligen. Ikväll betalades även avgiften för träningen för ett helt år,  så nu är det bara alla dessa skydd som är kvar att inhandla; benskydd, tandskydd, handlindor och boxningshandskar - tur att lönen kom in för några dagr sedan, för dessa saker är inte heller billiga precis.
Klockan är halv elva och jag borde slockna nu, så får väl göra det men först så ska jag försöka läsa igenom lite plugg. Hoppas jag känner att jag får in något i alla fall. Ibland undrar man om hjärnan av sig självt kan pluggstrejka alltså...
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0