slut, right?

söndag, åh vad jag ibte tycker om den veckodagen.

Det är  slutet på veckan, man vet att det är skola dagen därpå och i detta fallet - lovet är slut.
var tog veckan vägen, och var i hela friden tog all tid jag skulle ta mig för plugget?
Alltså, shit. Jag måste läsa när jag kommer hem. Fy skäms på mig själv, jag som lovade mig sjäv att göra lite under veckan och så har jag inte gjort ett skit.
Idag vaknade jag vid 11:00, inte okej när man ska in i rutinerna imrgon igen men aja. Efter frukosten stack jag och pappa ut och dejtade bilen en sväng, det var alldeles för längesen nu.
Häpna och hör, motorstopp endast en gång och det var vid start i uppförsbacke. Jag är nöjd, jag kände mig riktigt ringrostig i början men det gick helt okej och jag är nöjd. Ska försöka få mer rutin på körningen nu, varje gång jag kommer hem ska förhoppningsvis kunna resultera en körning.
Idag har jag även fyllt i alla avsnitt på rekryteringsmyndigheten, vi får väl se om värnplikten sätts in igen i framtiden och om man blir inkallad. Haha.
Nu är väskan packad igen, om en dryg halvtimme går bussen hem - dags att ta tag i vardagslivet igen, lyan och plugget.
Dags att äta lite smarrigt käk, ströbakad fisk med potatis, kokta grönsaker och hollandaisesås. Det doftar gott i huset.
Saknar min trogne msnkompis, ah vad jag skulle vilja köpa dig en egen dator.
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0