inte längesen ju?

Igen, ja jag är sjuk igen. Blä.

Igår blottade jag kroppens innehåll tre gånger på bussen, är trött på skiten nu. Det var jag inte längesen jag var sjuk?

Omvi bortser ifrån det har ja ätit två rostbröd sedan 20.00 igårkväll, är hungrig som ett as.
För allas information så är min egna dator helt kaputt, funkar inte mer. Jag känner mig aningen handikappad but that's life. För tillfället sitter jag vid Kajsas, som ärså snäll som lånar ut den. Idrottsuppsatsen har i stort sätt skrivits klart nu, härligt.
Som ni säkert förstår av detta så kommer bloggen inte uppdateras särskilt ofta, hoppas den där gubben på pappas jobb kan hitta felet, det vore guld värt verkligen!
Tack fina människor för fina Alla Hjärtans Dag-hälsningar idag också, sweet.
Dock känner jag mig inte så sweet, inte fräsch heller för den delen...
Imorgon fyller jag 18 år, och frågan är ju hur det är tänkt att man ska tillbringa den - frisk i skolan eller hemma i soffan sjuk?
Det blev ett tråkigt och deprimerande inlägg,so sorry.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0