eighteen

Hela dagen har bestått av förberedelser för att sedan bli fest.

Dagen har varit en sån där bra dag, när man vet vadman ska göra och gör det för att det är roligt. Kvällen ska vi inte tala om, den blev trevlig med stort t. För exakt fem dagar sedan nu, som ni många säkert vet fyllde jag arton år. Just den dagen låg jag hemma sjuk men ikväll klev mina närmaste vänner på i lägenheten, just för att fira mig.
Tillslut blev vi elva stycken, en lagom skara och det var jättetrevligt. 
Tusen tack för alla fina presenter, det lär bli piffande av naglar framöver - det garanterar jag. Likaså biobesök. 
Något jag aldrig fått innan var en sång sjungen för mig, en omgjord text på en låt jag tycker mycket om. Tack Sofie och Madeleine, det berörde verkligen.
Jag har svårt att hitta ett ord för hur grymt bra jag tycker ni är, allihopa. Vill bara säga att jag verkligen kände så ikväll, var och en av er är som en sten ur min stensamling - och ni är alla unika.
Klockan är strax 02:50 och jag har entvättid imorgon, jag lär vara död.
Förhoppningsvis hittar jag på något roligt imorgon, annars så hoppas jag att jag tar den tråkiga söndagen i akt och kanske kikar på lite plugg, who knows?
På andra tankar; grattis Joel på 18-årsdagen (dock igår nu när klockan är så mycket), hoppas du fick en bra dag käre vän.
Jag hoppas även att syster är nöjd med sin livs första (riktiga) spelning. Jag hoppas på att kunna få se lite bilder senare. Okej människor, dags att studera insidan av ögonlocken ett tag, det är ju en dag även imorgon. 
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0