dag för studier?

Du är så yeye, wowwow, du är så.

Nostalgimusiken fortsätter strömma ur högtalarna, det är studiedag och solen skiner - vad mer kan man begära liksom?
Gick upp runt halv elva och idag fungerade Internet automatiskt igen. Tydligen hade det varit krångel i hela Linköping igår, så det var inte min dator som krånglade (vilket jag helt seriöst trodde då jag inte kunde bli online). För övrigt var det inte en kotte som ville/kunde hitta på något igår, restless som bara den satte jag tillslut på en film; "The Butterfly Effect" - värd att se, tragisk och sorglig som bara den.
Somnade väl runt ett.
Idag ska jag träffa mamma och syster på stan senare, efter deras besök på sjukhuset. Viktiga samtal har även ringts idag och imorgon ska vi ta en titt på det, hoppas det verkar bra. Vore så skönt.
Borde gå iväg och lösa ut pengarna för bredbandet också, även åka till praktikplatsen och lämna in några papper.
Kemin och fysiken borde också läsas igenom, det är så mycket man borde här i världen.
Ikväll är det i alla fall träning igen, dags att röra på dököttet. Känner dock fortfarande av nacken, så blir det klinch ikväll igen, så tar jag det nog ganska lugnt. På torsdag bär det av till Ljunkan för att sitta nagelmodell, vilket jag verkligen ser fram emot! Får se vad Sofia hittar på för fint åt mig. Detta kommer nog ta i stort sätt hela dagen.
Dags att ta tag i sitt liv och inte slösa tid vid datorn.
oxox

Dagens bästa:
Lönen är som mens, den kommer en gång i månaden och varar ca fem dagar. Och om den inte kommer... ja, då ligger man jävligt risigt till!


- för er som inte vet vad klinch är, check this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0