3dje gången gillt?

Sick and tired of everything - för tredje gången i rad på inte lång tid alls.
Förkylningen har intagit hela skallen på mig och gränsen till feber är inte långt bort alls.
När ska mitt immunförsvar bara bevisa för mig att de vunnit kampen? Hur svårt kan det vara att ta kol på några baciller liksom?
I tisdags kom syster in till lyan, gårdagen blev fullsmockad med saker och vi var inte stilla en sekund. Vi såg b.la. Trassel på bio i Norrköping - sevärd faktiskt, utan förväntningar var det riktigt bra för att vara animerad (då jag aldrig direkt fastat för den typen av film). Shoppade loss på second hand också, förstår inte varför jag inte gör det oftare; ett par Levisjeans, ett skärp, en bikiniöverdel och en spetströja för hela 16 kr - suck on that!
Väl hemhemma igår fick vi reda på att mor och far var inne på akuten, blev såklart orolig som en tok men de kom hem senare igårkväll igen. Dock är inte mysteriet helt löst med besöket än. Blä.
Dagen idag började med långsovande, skönt. Piffade lite nails på förmiddagen, två systrars och mina egna. Inte helt nöjd med mina dock men det får vara.
Måsten om plugg tynger axlarna som fan just nu, orken finns verkligen inte men borde ändå som sagt. Hoppas jag kan ta tag i något av det sen, det behövs. Vill dock hitta på något, något med någon här - här hemma.
Imorgon är det risk1 som gäller, hoppas den inte är lika dötrist som alla säger, i vilket fall måste man ju igenom den så det är väl bar göra det bästa av det. Kompisar börjar ju få körkort nu, så visst känner man sig manad till att övningsköra, har inte gjort det innan så mycket faktiskt. Jag är väl inte dottern som själv drivit på körningen men det är nog dags att ta tjuren vi hornen nu om det ska resultera ett körkort i början av sommaren?
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0