sjätte

Time to go to bed, right?

Sovmorgon imorgon, eller ja, lite i alla fall. Har bokat in ett möte med min handledare för projektmötet halv tio, kände att det behövdes nu, har fått lite motgångar senaste veckorna.
Annars har jag idag varit hemhemma på kören och övat inför luciakonserten nästa tisdag - den 13:e såklart! Kom dit vetja', klockan 18:00 i St. Åby k:a! Välkomna!
Idag gjorde jag även en superkompromiss med min fysiklärare, vilket kommer rädda hela min sista tid i skolan innan jullovet, jag får skjuta fram fysikprovet jag missade förra veckan, så nu kan jag bara slappna av, göra allt annat jag ska och ta jullov ihop med alla andra den 20 december - great? YES!
Det har hänt en hel del bra saker sedan jga skrev av mig sist, men det är inget jag vill dela med mig av so far, det får ligga och gotta' sig ett tag till... men det är verkligen saker som förgyllt min vardag, absolut.
Nu ska jag slänga mig i sängen och sova gott hela natten, för att sedan ta en liten sovmorgon och börja morgondagen med ett möte.
Arbetet med vårat teaterprojekt i skolan är i full gång, nästa fredag har vi premiär och totalt fyra föreställningar under dagen. Kom till Arbis 17:00 eller 19:30 fredagen den 16 december, 50:-/vuxen och 30:-/barn (upp till 15 år).
En teater skapad och spelad av Björkö Fria Gymnasiums treor - it will be great to see you there!
Godnatt!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0