utökning

Jag sa att jag skulle plugga ikväll, men har inte börjat än...

Hej kära besökare - vad jag gjort istället för att ha näsan nere i böckerna är att jag gjort länkar (längst ner i menyraden till vänster) till er så ni även har möjlighet att i fortsättning följa mina två underbloggar!
Såklart hoppas jag att de kommer besökas, precis som den här och att ni kommer finna intresse även där. 
Skoldagen idag var kort, bara två lektioner men direkt efter lunchen drog jag mig till körskolan på lektion. Ovanorna sitter i ryggmärgen, bad. Jag måste hem och öva bort dem men det känns bra att ha klarat av ytterligare en lektion. Efter det tog jag tåget in till stan igen och besökte skolan en snabbis i ett ärende innan jag tog en stadsbuss till lägenheten och sedan dess har jag knappt gjort något vettigt så just därför ska jag strax stänga ner allt här och sätta mig med plugget. Ibalnd borde det vara förbjudet för mig att använda datorn, den tar upp så mycket tid - onödigt mycket. Dagen imorgon lär bli lång, en hel massa lektioner på schemat och jag tror även att jag ska stanna kvar en stund på PA:t imorgon också. För er som inte vet drar mitt projektarbete igång nu (mer om detta kan ni hitta under länkar: aboutalife) så nu gäller det att ta vara på tiden!
Efter den långa skoldagen imorgon sticker jag till hemtrakterna och umgås med familjen lite.
Ikväll har jag och min sambo ätit kokta majskolvar med smör på - mums. For the first time in my life and I found it really tasty. 
Nehej, dags att spetsa hjärnan sista tiden innan läggdags!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0