rrrrrrastlös

Att inte göra något vettigt efter skolan känns... inte bra alls.

Dags att sova, dags att knoppa, dags att dejta kudden, dags att... ja ni vet. Jag är otroligt uttråkad, min kära sambo är iväg och jag har lägenheten för mig själv. Jag startade min dumma dator och hamnade kvar här. Jag kunde ha läst, ja det kunde jag verkligen ha gjort. Dumma mig. 
En enda, liten - ytterst liten vettig grej har jag åstadkommit och det är loggboken till mitt projektarbete. Den ligger nu som underblogg till denna blogg. Är du intresserad så är det bara kliva på; http://bodiroza.blogg.se/aboutalife
- som sagt är den nykläckt precis och inte fylld med så mycket tankar och ord, men den lär bli.
Idag fyller skruttis fyra år, grattis till en utav världens bästa systrar. Hoppas hon fick en toppendag med mycket presenter. 
Klockan är alldeles för mycket, var tar tiden vägen? 
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0