want 2 go back

Dag nummer två i sjukligheten.

Jag är fruktansvärt rastlös, människor. Det känns förjävligt.
Inatt fick jag dock sova gott med igentäppt näsa til tusen, men jag gick inte upp förrens halv tolv. Skönt.
Frukost framför min nya inköpta film av serien för "Damernas detektivbyrå", de bästa sjukfilmerna - no doubt about it!
Efter det förjde slitet i hallen och efter drygt 2 ½ timme var min tredjedel klar, nu ska jag bara ta hjälp av min ena sambo med de två ofärdiga våderna tapet i vardagsrummet sedan kan jag släppa det, för då är min del äntligen klar. Känns skönt, absolut.
Annars har dagen mest bestått av datorn, snorande, hostande och upp- och nergångar gällande febern. Vet inte hur jag ligger till temperaturmässigt nu faktiskt men frågan är om man inte ska försöka släpa sig till skolan imorgon trots allt? En muntlig redovisning i religion går av stapeln imorgon och är jag inte med på den, så landar även det vecka 17 för min del... Aja, har inte bestämt mig än.
Klockan slår strax nio, går något bra på tv:en, måntro? Eller ska jag ta tillfället i akt och piffa naglarna?
Den bästa lämnade msn för ett tag sedan, så nu är jag bored.
What should I do?
På andra tankar; kollade just igenom hela albumet med bilder ifrån Turkietresan med Rosalie, hur mycket vill man inte tillbaka liksom? Shit!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0