en helg till - check!

Klockan slår snart en halvtimme innan midnatt.

Helgen har varit händelserik, inte många minuter man inte gjort någonting direkt - men det är så det ska vara. Hellre såhär än att det inte händer ett smack. Idag övningkörde jag till A6 och senare enda ifrån Vaggeryd - till A6 och hem därifrån. Det har börjat bli en rutin med körandet, goodie.
Imorgon börjar en veckas praktik, vilket jag sett fram emot überlänge vid det här laget, så det ska bli skönt. En vecka bland hamburgare, stekflöt och trevliga människor. Stress, inlärning av kassapparat osv. Det lär bli en lärorik vecka, jajamen! Tiderna är även bra, får lite sovmorgon och dagen är inte förstörd när jag slutar, det blir att gå till praktiken varje dag, nyttigt! Ska förhoppningsvis träna två gånger den här veckan också, förra veckan var jag så bokstavligen slutkörd i kroppen så jag fick skippa' torsdagsträningen, ytterligare en anledning var ju att vi hade kemiprov på fredagen men plugget börjar kännas som en jävligt dålig ursäkt nu, haha (även om det inte är det!).
Nehej, dags att dejta kudden ett ögonblick, eller två... eller tre... and so on.
Hoppas alla får en lika härlig vecka som jag tror att jag kommer få.
Hare gött!
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0