dagen är tors

Stack till skolan idag, trots att jag inte är fullt frisk.

Skönt att komma tillbaka, sjukdom gör min fruktansvärt rastlös (vilket ni som följer bloggen någorlunda säkert förstått vid det här laget).
Kompisar, religionspromenad, matte, drama och hantverk. Lampan är äntligen helt klar, så den lämnades in idag - får se hur betyget sätts på den, hehe.
Nehej, dagen spenderades till resten hos min kära vän Jim - mat och film, "The Weddingplanner". Gosh, klassiker och en überbra good-feeling-film verkligen, man blir så sugen på att ha någon där som verkligen tycker om en!
Imorgon väntar en seg naturdag, med två lektioner matte och kemi, men underlättande nog ska vi ju äntligen få se N3:ornas egna teater, spännande! Det ser jag fram emot, de brukar vara grymt duktiga!
Efter skolan sticker jag och Ivan till Sol & Ris och firar att jag är mer eller mindre kry och att det är lov nästa vecka med asiatisk mat, nomnom. Som jag längtat, ni anar inte!
Tillslut, för att komma till rätt destination för kvällen så får jag åka hem med min superrrrrrrrrrrrrrara Jim, hatar att inte ha ett busskort! Ska införskaffa ett sånt där fritidskort nu i helgen, eller kommande veckan tänkte jag.
Dags att läsa klart de sista sidorna i kemiboken om DNA och RNA och sedan låta min dejta ögonlockens insida några timmar sådär.
oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0