what a week

Kemiprov, fysikprov och fysikuppsats - på en och samma veckan? yes.
I stort sätt hela vecken, eller ja, snarare - hela veckan har bestått av en sak: plugg.
Det känns som att jag är själv är ganska lugn ändå, kemin är över nu. Ska renskriva
fysikprovet strax och göra de två sista uppgifterna där.
Imorgon ska á la familia städa huset, mamma kommer ju hem efter en vecka i Frankrike
på fredag. Det har varit ganska speciellt att vara bara vi systrar och pappa hemma faktiskt.
På lördag do I move into town, finally. Dock har jag inte packat en enda pinal än.
Har inte haft tid, inte än. Ska väl packa lite på torsdag och fredag.
Ivan och jag kom överens om att åka in tidigare till skolan idag, så jag hoppa på
bussen klockan 06.00 imorse, quit tired? What do you think?
Kemi, drama, matte och bild, jo en ganska skön dag - slutade halv tre. Mötte
Agnes på resecentrum så vi tog följe resterande resa hem.
Kanske en promenad och film med henne, Niklas och Erik senare? Vi får se hur det blir.

För övrigt är jag assugen på att kleta i en annan nyans i håret, frågan är bara vad för färg?
Det knalligt röda var tufft men nu är burret snarare brunt - inte kul!
Men assnygga sidecut växte igen på en och en halv vecka, oroligt synd. Tror inte ens att
jag hann att fota den. Annars är jag nöjd med valet av frisyr, det är lite attityd, vilket det
absolut ska vara!
Amanda och jag sitter och pratar om att ha en fotosension i skogen nu när hösten börjar
ta vid, alla färger. Nu är det dags att ta fram vantar och halsdukar, people - stora, stickade,
i färgglada färger.
Okej, nu är det dags att ta vara på tiden, jag måste skriva fysik.
Ska verkligen försöka att bli bättre på uppdateringen här på bloggen nu, I promise.
Ha en bra lillördag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0