tisdag

Sitter hemma hos Amanda - i lägenheten, ja.
Sen middag med glass till efterätt. Mums.
Idag gjordes stjärnan, sista delen på håret gjord alltså - äntligen! Det blev supersnyggt och är nöjd som fasen, tack Amanda för hjälpen. För att vara första gången hon gjorde den är jag mäkta imponerad må' jag säga.
Nej, uret rusar iväg - redan 23.00 snart? FÖR SENT (turligt nog sover jag ju i stan inatt).
GODNATT

Dagens diss:
för mycket i skolan nu, hur ska man prioritera?
Dagens hiss : stjärnan och mina fantastiska klasskompisar - ni är guld värda

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag har en fototävling i min blogg just nu, med ett fint pris från tvspelsweb. Kolla in om du är intresserad :)

2010-09-08 @ 19:54:25
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0