so far so nöjd

Hej kära läsare, inte haft tid att uppdatera på några dagar. Hoppas att ni läser mitt nya inlägg just nu som plåster på såren.
Söndasångest? Jotack, lite. Jag borde verkligen (med stort v) plugga, men .. orkar inte? Har fysikprov på fredag och fårstår absolut ingenting, trög? Ja, men börjar ju undra. Hoppas jag kan ta tag i boken en liten stund i alla fall innan jag ska sova.
Förhoppningsvis hör Erik av sig snart, han ville gå en sväng och det tackar man ju inte nej till så, sitter här och väntar att han ska bli klar med det han var tvungen att göra innan. Om det hinns med ska jag nog även ut till Jim en sväng ikväll, var ju ett tag sen nu.  Man får ju passa på de få dagarna i veckan han är i hemtrakterna, det är ju en bit till Åtvidsaberg. Dock har jag inte varit där än (skäms på mig), ska åka dit så fort jag har tid. På tal om Åtvidaberg så var jag ju hos Linus igår, med honom och Amanda. Det var kul, bara allmänt tare lugnt som gällde, skönt ibland. Innan det var jag i Jönköping med mamma och hennes vännina, inhandlade mycket fynd som jag rär riktigt nöjd med. Väl hemma hängde jag med Amanda bort till hallen och checkade två matcher av DM:et i
innebandy som var här igår.
Idag har jag tagit det lugnt mest, rensat ut alla jackor tillsammans med familjen. Fyfan, man kunde tro att vi hade outlet i trädgårn', förstår inte hur mycket man har egentligen? Bild på det kommer, var bara tvungen att ta kort
- ni förstår vad jag menar när ni ser bilden.
Nu har jag suttit och kollat igenom den riktigta bröllopsfotografens bilder ifrån bröllopet, det var flera fina men jag känner mig otroligt nöjd med mina faktiskt. Ska strax sticka iväg med bilderna till morbror som ska hjälpa mig med framkallningen.


Step 1-4, det luktar förändring! Bara steg 5 som återstår - sen är det fulländat!


Kommentarer
Postat av: eem'

ditt hår blev sjukt snyggt :D!

2010-09-07 @ 12:20:33
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0