no time

Mycket händer, ingen tid för datorn just nu.
Överdrivet mycket plugg, flytt och roligare saker för mig än att sitta här helt enkelt.
Sedan 19.00 har jag konstant suttit och skrivit på engelska novellen som nu
finally är klar - någorlunda nöjd. Hade velat haft mer tid, tycker inte om att pressa
fram en idé men så måste det bli ibland när man prioriterar lägenheten före plugget.
Hoppas nu bara att texten är tillräckligt lång, har lyckats hålla mig kortfattad denna
gången för ovnalighetens skull. Svårare att utrycka sig på engelska, det är väl det det
beror på tro jag. Nej, nu är klockan 01.07 och jag ska upp om 4½ timme, gött? Nej.
Trött? Ja, det är jag nu och det lär jag ju vara imorgon. Fredag imorgon, vad händer?
Jo, fysikplugg - mycket i skolan? Jovars, det kan man inte säga annat än.
Jag har varit pissigt dålig på att höra av mig till kompisar den senaste veckan också,
jag har inte glömt er - jag lovar! Jag har bara haft händerna fulla av annan skit.
Ni vet vilka ni är så ta åt er - ni är grymma!

Time to go to bed - it's quit biggie.
grymtgrymt


Världens bästa - både band & konsert. En utav mina största drömmar gick i uppfyllelse. Roxette är love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0