girls night - long time ago?

Ni ser överskriften, det är ett sanningens ord det som står där. Jag insåg det inatt, runt halv fem.
Jag har verkligen saknat detta, även om jag ett tag försökte att låtsas som att inget fattades mig.
Det är så sällan vi kan träffas allihop så det blir speciellt. Igår hade vi en riktig myskväll bara,
fixade käk ihop, åt, pratade, fotade lite, pratade, åt efterrätt - bara var tillsammans liksom.
Om vi skulle ställa upp oss på linje och jag ur någon annan ögon skulle kolla på oss skulle jag nog
fundera på hur fan vi kunde gå ihop - hitta fyra mer olika tjejer om du kan.
Det är nog det som är unikt egentligen.
Kortfattat nu: jag är glad att vi träffades igår, tjejer.

Nu till det gällande dygnet, det är söndag. Igen. Redan.
En smula trött efter gårdagen, min lördag tog nämligen inte slut efter att Amanda och jag knallade hem ifrån Agnes klockan halv tre. Jag var inte trött ett dugg så jag och Erik stack ut en sväng. I drygt två timmar bara
gick vi, pratade och gick. Jag låg hemma i sängen klockan fem imorse och somnade strax efter det.
Frukost landade inte i mig förrens halv elva och efter det har jag inte gjort så mycket vettigt.
Försöker febrilt komma på hur fortsättningen på min engelska novell ska vara but has been stuck.
Hjärnan är tom på insperation.
Runt klockan fem ska jag hänga på Lynn och Axel ner till Vättervallen och kolla dammatchen och efter
det ska jag förhoppningsvis hitta på något med Anna. Dagen verkar bli bra i alla fall, vilket underlättar
eftersom att det är söndag och skola imorgon igen.
Om jag inte minns fel så har vi MorgonPeriod i fysik imorgon igen, vilket vi typ kommer ha hela andra ring
och vilket jag inte ser fram emot. Fysikprovet i fredags gick inte särskilt bra, det är tråkigt när man faktiskt
försökt plugga en hel del till det. Det är väl inte mitt ämne bara, så är det.
Nu ska jag försöka släppa loss fantasin och röra till lite i engelskanovellen så det blir lite gjort.















Kommentarer
Postat av: amanda

snacka om att ja ser mongo ut på varenda bild !

2010-09-12 @ 21:02:03
URL: http://amaandasworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0