sista dagen i hemtrakterna

Läs överskriften - jag flyttar in i lägenheten imorgon!
Äntligen händer det! Mitt rum blev klart idag också - vilket blev skitsnyggt!
Är verkligen asnöjd. Tack mamma och pappa för all hjälp. Kom hem ifrån stan runt halv sex, då jag stack till Agnes. Där var även Amanda, vi tre stack till ica och inhandlade allt som behövs för att göra ett riktigt lyxigt fruktfat.
Apelsiner, physalis, melon, ananas, morötter, gurkor, avokado osv. även dipp x 2.
Detta låter ju hur nyttigt som helst, vi följer Agnes nya trend men  sabbar den lite med annat gott drickbart tillbehör till. Sista kvällen hemmahemma ska jag minnas, right? Haha. Det låter som att jag ska flytta för evigt
- inte sant dock. Jag kommer väl hem ibland, har ju jobbet här också så.

Sofie är ju nere i Lund också, är nyfiken som ett as
- du måste berätta allt när du kommer hem!
Imorgon blir det flytt av alla mina saker, kommer kännas konstigt att se mitt rum här hemma tomt. Ska säga ngot avskedande eko innan jag sticker. Som sagt, Linköping här kommer jag!

Temavecka kommande vecka, dans every day!" Nice.
Ha en bra helg allihopa, precis som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0