internetlös = handikappad?

Sorry för dålig uppdatering, allihopa!
Nu bor jag i lägenheten - som inte har internet än. Det är bland annat därför jag inte kunnat vara aktiv på bloggen. Internetet kommer förhoppningsvis snart, det hoppas jag verkligen men det har även varit hur mycket som helst att göra i nya lyan. Yes, nu är jag stadsbo!
Nu tänker ni säkert, hur fan kan hon då vara inne på bloggen nu?
Svaret jag då ger är att jag sitter i Amandas soffa, i Amandas lägenhet.
Nu ikväll har hon (snäll som hon är) klippt mig, så jag slipper gå runt med en pälsmössa på huvudet men även lagt i en ny färg. Vilken är hemligt, tills imorgon i alla fall. Bilder lär väl komma så fort jag fått internet.
Bara för att jag har tillfälle nu för att ösa ut information: det är det ju bara 6 ynka dagar kvar tills vi sticker till England -wiho!
Längtar så otroligt mycket, en vecka där med NS2 och S2. I slutet av månaden ska jag ut på ett fotojobb.
Hur kul låter det inte? Jag ser fram emot framtiden nu en tid framöver.
Tack Amanda för att du kunde hjälpa mig så man ser vettig ut på skolfotograferingen på torsdag!"
Det är verkligen guld värt ska du veta!

DAGENS BÄSTA: "Henke, jag kan inte vara med på gympan idag - jag råkade ta smutstvättpåsen istället för gympakläderna".

DAGENS VÄRSTA: Ingen mattelektion, låt mig låta nördig om du vill. Men vafan - vi har ju nationella i kurs B redan vecka 49?!

- jag lever, jag mår bra just nu - jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0